دریافت مدرک میکاپ ( آرایشگری ) فنی و حرفه ای

مدرک متعادل سازی چهره [ میکاپ ] فنی و حرفه ای ، هر آنچه باید بدانید
  • 19 آذر 1401
  • زمان مطالعه : 15 دقیقه
  • نویسنده : سمیرا شیری
  • تعداد بازدید : 1156

منظور از متعادل سازی چهره این است که آرایشگر در ابتدا باید نکات کلیدی و مهم زیبایی صورت را بشناسد تا با آن بتواند عوامل منفی و معایب صورت مشتری را از بین ببرد و یا کمرنگ کند تا با این کار زیبایی صورت مشتری چندین برابر شود. متعادل سازی چهره یکی از مهم ترین ترفند های آرایشگری و میکاپ است که امروزه در اکثر سالن های حرفه ای به کار برده می شود.

هر آرایشگری با گذراندن دوره متعادل سازی چهره و آموزش متعادل سازی صورت باید به این تکنیک مسلط شود. به دلیل اهمیت این ترفند در آرایشگری زنانه و میکاپ ما نیز موضوع این مطلب خود را به متعادل سازی صورت اختصاص داده ایم. همچنین علاوه بر معرفی این ترفند به بررسی مطالب دیگری چون دوره متعادل سازی صورت، آموزش متعادل سازی چهره، نمونه سوالات متعادل ساز چهره زنانه فنی و حرفه ای، آزمون آنلاین متعادل ساز چهره زنانه، مدرک فنی حرفه ای میکاپ، متعادل سازی صورت عروس، متعادل سازی صورت گرد و ... صورت می پردازیم.

مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری زنانه

متعادل سازی چهره زنانه

برای کسب تکنیک متعادل سازی چهره امروزه دوره های آموزشی برگزار می شوند که کارآموز با گذراندن دوره متعادل سازی چهره و آموزش متعادل سازی صورت می تواند این تکنیک را بیاموزد. امروزه استفاده از تکنیک متعادل سازی صورت برای میکاپ بسیار معمول شده است به گونه ای که آرایشگر ها قبل از شروع هر کاری ابتدا به متعادل سازی صورت و چهره می پردازند.

در واقع متعادل سازی چهره تکنیکی است که با استفاده از ﺁن بتوان معایب و نشان های منفی صورت را پیدا و ﺁن ها را از بین برد یا کم رنگ کرد. به طور کلی با این تکنیک باید میان اجزای صورت تعادل برقرار کرد همانگونه که از اسم رشته پیداست تا در نهایت بتوان زیبایی صورت مشتری را چندین برابر کرد و مشتری دارای چهره ای بدون عیب و نقص باشد. به همین دلیل است که آرایشگر برای به کارگیری این تکنیک باید شناخت کافی از نکات و اصول کلیدی زیبایی صورت و چهره داشته باشد.

اگر مایل به حضور در دوره متعادل سازی چهره هستید به آسانی می توانید نمونه سوالات متعادل ساز چهره زنانه فنی و حرفه ای را دریافت کنید و در امتحان عملی متعادل ساز چهره زنانه شرکت کنید. از قابلیت های این آزمون، آزمون آنلاین متعادل ساز چهره زنانه است که به شما کمک می کند در هر نقطه ای از کشور هستید در آزمون آنلاین متعادل ساز چهره زنانه شرکت کنید.

متعادل سازی چهره زنانه

آماده سازی پوست برای آرایش

 امروزه تمام اصول میکاپ بر پایه متعادل سازی چهره است. به گونه ای که قبل از شروع هر نوع آرایشی ابتدا پوست را متعادل سازی می کنند تا تمام عیوب و نواقص صورت از بین برود و میان اجزای چهره تعادل ایجاد شود. یکی از مهم ترین روش های متعادل سازی صورت استفاده کردن از کانتور و هایلایت است. مطمئنا خانم ها خصوصا خانم هایی که سر و کارشان با لوازم آرایشی و آرایشگری است کانتورینگ را می شناسند و یا حداقل این نام به گوششان خورده است.

کانتورینگ همان تعادل سازی است که به آرایشگرها و افراد حرفه ای در زمینه ی میکاپ این امکان را می دهد تا به کمک لوازم آرایشی مختلف و ترکیب رنگ های متفاوت، بتوانند صورت را قرینه سازی کرده و معایب آن را برطرف نمایند و نه تنها چهره ای زیباتر داشته باشند بلکه چهره ای یک دست و متعادل نیز را تجربه کنند. مثلا برجسته کردن بخش های گونه و یا محو کردن بخش هایی از صورت یا کوچک کردن بینی های پهن که سبب می شود چهره شما زیباتر شود از نمونه تکنیک هایی است که در حرفه ی متعادل سازی چهره مورد استفاده قرار میگرد.

دوره متعادل سازی چهره زنانه

آرایش و متعادل سازی چشم

پس از متعادل سازی چهره باید آرایش چشم ها را در نظر گرفت که این کار با رنگدار کردن پشت پلک ها و با سایه های تیره و روشن متناسب با صورت انجام می شود. آرایش چشم در آرایشگری بسیار متنوع است و البته مهم است که شامل آرایش چشم خلیجی، اروپایی، عربی، هندی و سوفستیک و... می باشد.

دوره متعادل سازی چهره زنانه

کارآموزان عزیز رشته آرایشگری باید توجه داشته باشید که دوره ای که در آموزشگاه های متعادل سازی چهره می گذرانید باید سرفصل ها و موارد زیر را به صورت کامل و حرفه ای پوشش دهد :

  • آماده سازی پوست برای آرایش
  • آماده سازی اولیه متعادل صورت
  • آرایش چشم ها
  • متعادل ساز بینی گونه  لب  چانه  فک  غبغب  گردن  ابرو و ...
  • آرایشگر روز و شب
  • آرایش عروس و ...

برای دانلود نمونه سوالات متعادل سازی صورت به لینک قبل مراجعه کرده و پس از شرکت در آزمون های تستی مهارت خود را برای آزمون اصلی فنی و حرفه ای بسنجید.

اشتراک

0 نظرات

پاسخ دهید