زیباترین مدل های کاشت ناخن 2023

ترندهای ناخن 2023 ، از هنر کارتونی گرفته تا ناخن های براق
  • 30 بهمن 1401
  • زمان مطالعه : 10 دقیقه
  • نویسنده : سمیرا شیری
  • تعداد بازدید : 52666

همانطور که ترجیح می دهید آرایش چشم و رژگونه تان مکمل OOTD شما باشد، چرا حرکت مشابهی برای ناخن ها نداریم؟ خب، ناخن های شما به همون اندازه سزاوار زرق و برق و هنر هستن، این غیرقابل انکاره که برخی از تکنیک های هنر ناخن برجستگی قابل توجهی پیدا کرده.

 برخلاف داشتن یک مدل موی بزرگ یا آزمایش کردن تعداد زیادی از محصولات مراقبت از پوست مرسوم، تغییر ناخن یک راه ساده و لذت بخش برای بازی با رنگ ها، بافت ها، الگوها و فرم های مختلفه. مجموعه ای از گرایش های هنر ناخن وجود دارد که شیک، آسان و مد روز هستند. رنگ‌های هنر ناخن باید با فصل جاری، جشن و بسیاری موارد دیگر مرتبط باشد.

در مصاحبه ای با HT Lifestyle، Toshima Mirekar، مربی ناخن و هنرمند ناخن در Enrich، برخی از هنرهای مدرن و آسان ناخن را به اشتراک گذاشت که باید در سال 2023 آنها را امتحان کنید که در ادامه این مقاله به معرفی این موارد خواهیم پرداخت :

 

•    پاستیل های رنگارنگ ( Colourful pastels )


انواع رنگ های پاستیلی ناخن را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند. رنگ‌های پاستیلی پایه مانند آبی غبارآلود، سبز غبارآلود، اسطوخودوس ملایم و زرد ملایم، همتایان دوست‌داشتنی و کرمی هستند که یک جفت خوب را ایجاد می‌کنند.

کاشت ناخن رنگارنگ

•    امبر متالیک ( Metallic ombre )


در سال 2022، ناخن های ombre بازگشتی پیدا کردند و احتمالاً این روند در سال 2023 نیز دنبال خواهد شد. ناخن های Ombre زیبایی رنگ های گرادیان را تابش می کنند. این هنر ناخن تغییر ظریف رنگ های رنگین کمانی و پاستلی را نشان می دهد. این یک منظره مطلق است که مشاهده کنید سایه روشن‌تری در بالای ناخن با نزدیک‌تر شدن به نوک ناخن به تدریج به سایه تیره‌تری تبدیل می‌شود. ناخن های پرطرفدار NYE خود را با آمبره متالیک تقویت کنید.

کاشت ناخن متالیک

•    هنر ناخن حیوانات یا کارتونی ( Animal or cartoon nail art )


سبک های جدید و نوآورانه و طرح های پاپ برای ناخن ها جایگاه خاص خود را پیدا کرده اند. از آنجایی که ما وسواس زیادی به چاپ های جذاب مانند ناخن های شعله ای و هنر ناخن با چاپ گاوی داریم، این گرایش های زیبای هنر ناخن ما را به شکستن یکنواختی با کنار گذاشتن الگوهای آوانگارد و بازگشت به کلاسیک سوق می دهند. نقاشی های کلاسیک حیوانات، مانند ببر، پلنگ، و گورخر یا می توانید نقاشی های کارتونی ناخن مانند اسب شاخدار، پاندا، مینیون و موارد دیگر را انتخاب کنید. این روندها هرگز از مد نمی افتند. کسانی که هنر ناخن دست آزاد را به رنگ‌ها ترجیح می‌دهند، هنر ناخن حیوانی و کارتونی چیزی است که باید آن را امتحان کنید.

کاشت ناخن با طرح حیوانات

•    هنر ناخن براق ( Glitter nail art )


تمام زرق و برق ها، به معنای واقعی کلمه! برای رویدادهای مهم آینده و جشن‌های بهاری، ناخن‌های براق کاملاً مورد استفاده قرار می‌گیرند. ناخن‌های براق طوری طراحی شده‌اند که به سرعت و به راحتی به ناخن‌های شما ظاهری مهمانی می‌دهند. چرا تمام روندهای فعلی هنر ناخن را در یک طرح ترکیب نکنید؟ برای برجسته کردن ناخن‌های براق، دو تا از ناخن‌های برجسته‌شده را انتخاب کنید و بقیه را ساده نگه دارید.

کاشت ناخن با طرح براق

•    امبر مات ( Matte ombre )


با ترکیب دو رنگ لاک ناخن های خسته کننده خود را خیره کننده کنید! از یک روکش برای مات کردن کل طرح یا اضافه کردن هایلایت های براق برای شکستن یک پایه صاف استفاده کنید. وقت آن است که شما با این جنون کنار بیایید زیرا اکنون بهترین چیز است. اما به جای اینکه فقط ناخن های خود را یک رنگ کنید، چرا اصالت خود را به رخ نکشید و با ایجاد برخی از الگوهای هنری ناخن متمایز در خانه، اصالت خود را به رخ نکشید؟ این باعث می‌شود هر جا که می‌روید قابل ارائه به نظر برسید، وسوسه‌انگیز نیست، ما نمی‌دانیم چیست.

کاشت ناخن امبر مات

برای دانلود نمونه سوالات آرایشگر ناخن فنی و حرفه ای به لینک قبل مراجعه کرده و پس از شرکت در آزمون های تستی مهارت خود را برای آزمون اصلی فنی و حرفه ای بسنجید.

اشتراک

0 نظرات

پاسخ دهید