7 راه برای کسب درآمد از وردپرس

7 راه برای کسب درآمد از وردپرس [ 0 تا 100 ]
  • 27 تیر 1402
  • زمان مطالعه : 15 دقیقه
  • نویسنده : سمیرا شیری
  • تعداد بازدید : 221

وبلاگ نویسی می تواند گران باشد، حتی در یک پلت فرم رایگان مانند وردپرس. کسب درآمد از طریق وردپرس بهترین راه برای جبران هزینه های ایجاد پست ها، پرداخت به ارائه دهنده هاست، هزینه های تمدید دامنه، گواهینامه های امنیتی و هر افزونه ممتازی است که استفاده می کنید.

البته، همه روش‌ها برای کسب درآمد از وبلاگ وردپرس نیاز به کار اضافی دارند، و هیچ راه مطمئنی برای ثروتمند شدن سریع وجود ندارد – اگر این درست بود، وبلاگ‌نویس‌های بیشتری وجود داشت. با این حال، می‌توانید چندین استراتژی قدیمی را امتحان کنید که وبلاگ‌نویسان موفق برای خودتان استفاده می‌کنند. این پست هفت راه برتر برای کسب درآمد از وبلاگ خود را به شما آموزش می دهد. ما هر کدام را از نظر مزایا و معایب بررسی می‌کنیم، بنابراین شما می‌توانید یکی را انتخاب کنید که برای محتوا، برنامه و مخاطبان شما بهترین کار را دارد.

1. تبلیغات نمایشی قرار دهید.

اغلب ساده ترین راه برای کسب درآمد از وردپرس از طریق تبلیغات نمایشی است. این تبلیغات ممکن است در صفحات شما به عنوان نمایشگرهای ثابت، پنجره های بازشو و/یا تبلیغات بومی ظاهر شوند . حتی ممکن است منطقی باشد که یک تم وردپرس با فضای تبلیغاتی نصب کنید اگر فکر می کنید این مسیر درست برای وب سایت شما است. دو مدل رایج پرداخت برای تبلیغات نمایشی، مدل پرداخت به ازای کلیک (PPC) و مدل پرداخت به ازای نمایش (PPI) هستند. در مدل PPC، هر زمان که شخصی روی یک تبلیغ نمایشی در سایت شما کلیک کند، مبلغی را دریافت می کنید. در مدل PPI، هر زمان که کاربر تبلیغی را ببیند، به شما پول می‌دهند.

مدل‌های PPC تا زمانی که کاربران با نرخ ثابتی روی آن‌ها کلیک کنند، درآمد بیشتری کسب می‌کنند. برای قرار دادن تبلیغات نمایشی، وبلاگ نویسان با شبکه های تبلیغاتی شریک می شوند، شرکت هایی که تبلیغ کنندگان را با وب سایت ها برای میزبانی تبلیغات جفت می کنند. شبکه شما به ازای کلیک/نمایش آگهی‌هایتان به شما پول می‌دهد و تعیین می‌کند که کدام آگهی‌ها در سایت شما نمایش داده می‌شوند، بنابراین اگر تمایل به نمایش تبلیغات دارید، حتماً یک شبکه معتبر انتخاب کنید.

محبوب ترین شبکه تبلیغاتی برای وردپرس Google AdSense است . AdSense رایگان است، استفاده از آن آسان است و از گسترده ترین مجموعه تبلیغات هدفمند در هر شبکه پشتیبانی می کند. این بر اساس مدل PPC عمل می کند و 68 درصد از سود هر کلیک بر روی آگهی را به ناشران می دهد. با این حال، AdSense تنها گزینه نیست - جایگزین های Google AdSense زیادی نیز وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. برخی از آنها پرداخت های بهتری ارائه می دهند و برخی دیگر برای شریک شدن نیاز به محتوای ضعیف تری دارند. قبل از اینکه AdSense را پیش‌فرض کنید، ارزش آن را دارد که درباره گزینه‌هایتان تحقیق کنید.

2. یک بازاریاب وابسته شوید.

دومین فرصت درآمد غیرفعال که در مورد آن بحث خواهیم کرد، بازاریابی وابسته است . در مقایسه با تبلیغات، این گزینه برای تجربه کاربری بهتر است و پتانسیل سودآوری بیشتری را دارد. طبق گزارش Business Insider ، 15 درصد از درآمد بازاریابی دیجیتال از برنامه های وابسته به دست می آید. در اینجا یک مرور کلی از استفاده از بازاریابی وابسته برای مشاغل ارائه شده است. این می تواند به شما کمک کند تا ایده هایی در مورد اینکه چه چیزی برای وبلاگ خود استفاده کنید به شما بدهد.

بازاریابان وابسته محصولات شخص ثالث را در محتوای وبلاگ خود تبلیغ می کنند. آنها محصولات را در پست های وبلاگ خود ذکر می کنند و پیوندهای وابسته ویژه ای را قرار می دهند که بازدیدکنندگان می توانند آنها را دنبال کرده و محصول را در وب سایت شخص ثالث خریداری کنند. پیوندهای وابسته شما با یک کد رهگیری منحصربه‌فرد برچسب‌گذاری می‌شوند که به تاجر نشان می‌دهد که ترافیک از وبلاگ شما آمده است.

هنگامی که بازدیدکنندگان محصولی را در وب سایت خود از طریق این لینک شناسایی شما خریداری می کنند، بخشی از درآمد را دریافت می کنید. وبلاگ ها بستر مناسبی برای بازاریابی وابسته هستند زیرا فرصت های زیادی برای قرار دادن لینک های وابسته وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید یک بررسی درباره یک محصول بنویسید یا یک محصول را در یک پست در مورد یک موضوع بزرگتر ذکر کنید.

3. پست های وبلاگ حمایت شده بنویسید.

به‌عنوان یک نویسنده معتبر، می‌توانید حمایت‌های مالی را تضمین کنید ، که در آن برندها به شما پول می‌دهند تا در پست‌هایتان محصولاتشان را ذکر کنید یا مرور کنید. در حالی که اختصاص دادن کل پست‌ها به یک محصول تلاش بیشتری را از جانب شما می‌طلبد، اما می‌توانید درآمد بسیار بیشتری نسبت به بازاریابی وابسته و تبلیغات نمایشی کسب کنید. و اگر مرتباً نظرات خود را منتشر می کنید، می توانید با مارک هایی که قبلاً پوشش داده اید ارتباط برقرار کنید. اگر شرکت‌ها برای پیشنهاد محتوای حمایت‌شده با شما تماس نمی‌گیرند، این وظیفه شماست که با برندهایی که درخواست حمایت مالی می‌کنند تماس بگیرید.

داشتن پایگاه خوانندگان تثبیت شده باعث می شود که برندها احتمال بیشتری برای موافقت با یک قرارداد حمایتی داشته باشند. مانند بازاریابی وابسته، مراقب انتخاب های حمایت مالی خود باشید و با توصیه ها و نظرات خود صادق باشید. شما سخت کار کرده اید تا محتوایی ایجاد کنید که به اندازه کافی سر و صدا ایجاد کند، و خوانندگان متوجه خواهند شد که اگر از جایگاه خود دور شوید. در نهایت، به تفاوت بین محتوای حمایت شده و تبلیغات بومی توجه داشته باشید. تبلیغات بومی نوعی تبلیغات نمایشی است که با بقیه محتوای شما ترکیب می شود و توسط تبلیغ کنندگان ایجاد می شود. شما محتوای حمایت شده خود را می نویسید.

4. فروش محتوای انحصاری.

پس از مدتی وبلاگ نویسی، احتمالاً تخصص خود را در مورد موضوعی تقویت کرده اید و به خوانندگان خود کمک کرده اید تا همین کار را انجام دهند. یکی دیگر از استراتژی های رایج کسب درآمد در میان وبلاگ نویسان باتجربه، محتوای ممتاز است.

و این تازه شروع است – می‌توانید در پادکست، مجموعه‌های عکس، جریان‌های زنده و وبینارها، یا خدماتی مانند مشاوره یا حتی نوشتن به صورت مستقل، دست خود را امتحان کنید. هر چیزی که بتوانید پشت یک دیوار پرداخت قرار دهید یک بازی منصفانه است. با این حال، برای فروش خوانندگان در پیشنهاد پولی خود، ابتدا باید ارزش خود را با محتوای رایگان ثابت کنید.

علاوه بر پست‌های وبلاگ عمومی خود، می‌توانید نسخه رایگان هر یک از انواع محتوایی که فهرست کرده‌ام ایجاد کنید. این امر دانش و کیفیت شما را قبل از شروع هزینه به خوانندگان قدیمی و جدید نشان می دهد.

5. فروش کالا.

خرید کالا راهی موثر برای خوانندگان وفادار برای حمایت از کار شما و تبلیغ برند شما است. همانند محتوای پولی، می توانید محصولات فیزیکی را نیز از طریق فروشگاه آنلاین در سایت خود بفروشید. بسیاری از افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس رایگان و پولی وجود دارد که می توانند یک جزء فروشگاهی را به وبلاگ موجود شما اضافه کنند یا سایت شما را با یک جزء وبلاگ نویسی به فروشگاه تبدیل کنند.

 در اینجا یک ویدیوی مفید توسط یوتیوب گراهام استفان در مورد نحوه استفاده او از کالا برای کسب درآمد برای کانال YouTube خود آورده شده است.

6. پیشنهاد عضویت.

یک وب سایت عضویت دسترسی به محتوای دروازه ای را برای اعضا فراهم می کند. سایت‌های وبلاگ عضویت همچنین می‌توانند به طرفداران اجازه دسترسی به انجمن یا تابلوی پیام را بدهند تا در مورد پست‌های شما بحث کنند و با شما تعامل داشته باشند.

این روش کسب درآمد نسبت به محتوای پولی یکبار مصرف قابل اعتمادتر است زیرا هزینه های عضویت تکراری است، اما کار بسیار بیشتری نیز دارد. نه تنها باید به اندازه کافی فالوور جذب کنید و ارزش خود را با منابع رایگان ثابت کنید، بلکه باید استراتژی محتوای خود را نیز تغییر دهید تا محتوای ممتاز مرتباً به روز می شود. اگر برای تعهد آماده هستید، راهنمای ما برای ایجاد یک سایت عضویت در وردپرس را ببینید .

با این حال، اگر به یک سرویس عضویت جایگزین، Patreon اشاره نکنیم، این راهنما ناقص خواهد بود . Patreon پلتفرمی است که به طرفداران اجازه می دهد در ازای محتوای عضویت انحصاری، ماهانه از سازندگان حمایت مالی کنند. می توانید سطوح عضویت را در صفحه Patreon خود با افزایش امتیازات برای هر سطح تنظیم کنید و CTAهایی را در وبلاگ خود قرار دهید و درخواست پشتیبانی کنید.

7. کمک های مالی بخواهید.

اگر زمان و منابع کافی برای ارائه پیشنهادات پولی انحصاری ندارید، می‌توانید کمک‌های یکباره یا مکرر را از خوانندگان خود درخواست کنید. در حالی که کمک های مالی کمتر احتمال دارد که درآمد ثابتی به همراه داشته باشد، آنها رویکردی کم تلاش و کم کلید هستند که به شما امکان می دهد بیش از هر چیز روی نوشته خود تمرکز کنید.

شروع به کار به سادگی قرار دادن CTA در یک پردازشگر پرداخت مانند PayPal است و یک افزونه PayPal برای وردپرس می تواند به ادغام این پردازنده با سایت شما کمک کند. توجه داشته باشید که اصطلاح "اهدا" می تواند به یک هدف خیریه یا مأموریت غیرانتفاعی اشاره کند. در استفاده از آن کلمه مراقب باشید، به خصوص اگر از این روش در ارتباط با سایر استراتژی های کسب درآمد استفاده می کنید.

درخواست کمک‌های مالی در حین انجام تبلیغات می‌تواند غیر صادقانه باشد – استفاده از کلمه «پشتیبانی» یا راه‌اندازی صفحه Patreon ممکن است جایگزین بهتری برای درآمد جمع‌سپاری باشد.

کسب درآمد از وردپرس

از آنجایی که وب سایت های وردپرس بسیار انعطاف پذیر هستند، راه های زیادی برای سود بردن از وبلاگ وردپرس وجود دارد. در حالی که هر روش برای نوع خاصی از خالق به خوبی کار می کند، هیچ راه حلی کامل نیست. همه استراتژی‌های کسب درآمد که فهرست کرده‌ایم، مزایا و معایب خاص خود را دارند و همگی حداقل به دنبال‌کنندگان مناسب و پایدار نیاز دارند تا بازدهی معنادار داشته باشند.

به همین دلیل، بیش از هر چیز دیگری، باید انرژی خود را بر روی کیفیت وبلاگ خود و ارزشی که خوانندگان از آن می آیند متمرکز کنید. هیچ راه سریع و آسانی برای سود بردن از وبلاگ نویسی به تنهایی وجود ندارد، اما تمرین، آزمون و خطا، و خدمت به جایگاه شما، به معنای واقعی کلمه، نتیجه خواهد داد.

اشتراک

0 نظرات

پاسخ دهید