مدل مو های عروس 2023

مدل موی عروس: 11 ایده [مد های 2023 + نکات تخصصی]
  • 23 اردیبهشت 1402
  • زمان مطالعه : 15 دقیقه
  • نویسنده : سمیرا شیری
  • تعداد بازدید : 480

به عنوان یک عروس، هر جنبه ای از ظاهر شما باید به گونه ای پیچیده طراحی شود که شخصیت منحصر به فرد شما را منعکس کند و زیبایی شما را به نمایش بگذارد. مو قطعاً از این معادله مستثنی نیست. اگر در حال برنامه ریزی برای عروسی هستید اما هنوز در تلاش برای تعیین مدل موی عالی هستید، برای آشنایی با برخی از محبوب ترین و زیباترین مدل موهای سال 2023، بیشتر بخوانید.

Classy High Ballet Bun

با باله که در بهار امسال بازمی‌گردد، یک نان بلند صیقلی برای عروس‌هایی که ویژگی‌های صورت قوی‌تری دارند، عالی است. یک موی بلند توجه را از ناحیه گردن دور می کند، بنابراین یک لباس عروس با یقه بلند برای این مدل مو مناسب است. نان بلند یک مدل نسبتاً آسان برای انجام است و با هایلایت در مو یا یک اکسسوری زیبا برای مو به نظر می رسد.

Classy High Ballet Bun

Center Part with Tucked-Back Bangs

با حفظ زیبایی شناسی تمیز و مینیمالیستی که در سال گذشته بسیار محبوب بوده است، قسمت مرکزی با چتری های پشتی کاملاً عالی است. قسمت مرکزی یک تقارن زیبا در چهره عروس ایجاد می کند در حالی که قفل های براق به حفظ ظاهری پیچیده و یکپارچه کمک می کند. با استفاده از این مدل مو، می‌توانید هر گونه اکسسوری موی زیبایی را برای پشت سر گذاشتن چتری‌ها یا گوشواره‌های بزرگ و آویزان به نمایش بگذارید.

Center Part with Tucked-Back Bangs

Side-Swept Waves

یک کلاسیک زنانه، موج‌های صاف کنار هم، ظاهری صیقلی دارند که کیفیت ستاره‌ای را که در روز عروسی شما شایسته آن هستید، به شما می‌دهد. دستیابی به این ظاهر آسان و در عین حال بسیار شیک است. مخصوصاً برای کسانی که موهای بلندی دارند، با فرهای نرم خود که به آرامی در نسیم با ظرافت می وزند، در راهرو قدم می زنند.

Long Braids

مدلی که در سال 2023 همچنان قوی است، قیطان بلند در پشت است. برای این مدل مو، می‌توانید هم شیک و هم ساده را انتخاب کنید. از قیطان های فرانسوی گرفته تا بافته های هلندی و بافته های نامرتب، موهای شما کاملاً خیره کننده به نظر می رسند، به خصوص اگر لوازم جانبی را در خود جای دهید.

Low Chignon

شینیون کم مدل مویی که سبک و نرم و پیچیده است، مدل مویی است که در واقع دستیابی به آن نسبتاً دشوار است. باید بتواند مراسم را و همچنین شب را در پیست رقص برگزار کند و در عین حال فرم طبیعی بدون وزن را حفظ کند. با این حال، اگر به درستی انجام شود، مدل مو همراه با تاج و حجاب یک انتخاب عالی است که به خوبی با اکثر ویژگی های صورت هماهنگ است و جلوه ای رمانتیک و آرام ارائه می دهد.

Braided Updo with Flowers

برای کسانی که چیز کمی تزئینی تر می خواهند و در قلب یک دختر کلبه ای هستند، یک لباس بافتنی ضروری است. جهت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با این سبک انتخاب کنید - از پیچ‌های فرانسوی گرفته تا تاج‌های بافته، امکانات بی‌پایانی است. این مدل‌ها به‌ویژه برای افزودن دکوراسیون مناسب هستند، زیرا پیچ‌ش‌های زیاد در موهای شما فضای زیادی را برای گل‌ها و سنجاق‌ها فراهم می‌کند.

Half Up Top Knot

اگر نمی توانید بین کوتاه کردن موهایتان در حالت موج دار یا بلند کردن موهای زیبا تصمیم بگیرید، چیزی در وسط انتخاب کنید! مدل موی نیمه تا بالا یک مدل موی زیبا برای عروس خانم هایی است که موهای بلند و بلندی دارند و همچنین می خواهند یک موی شیک در موهای خود داشته باشند. با استفاده از این سبک، می‌توانید یک زینت موی مرکزی را برای تکمیل لباس خود برجسته کنید.

Waterfall Braid

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی نیم‌باف، مدل موی آبشاری است. این مدل موی ساده و در عین حال شیک با یک عروسی ساحلی، بوهو شیک یا چوبی که در آن ظرافت غیر رسمی حرف اول را می زند، کاملاً مطابقت دارد. با چند حرکت ساده، مدل مویی خواهید داشت که موهای مواج خود را بدون اینکه خیلی مفصل به نمایش بگذارید.

Slicked Back Straight Hair

با مدرن‌تر شدن زمان‌ها، عروس‌ها کیفیت شیک‌تر و جذاب‌تری را برای مراسم عروسی خود انتخاب می‌کنند. موهای صاف پشت صاف، مدلی برای کسانی است که می خواهند استایل مینیمالیستی داشته باشند که ظرافت و متانت آنها را به نمایش بگذارد. یک مدل موی بسیار آسان برای ایجاد، این موهای صاف پشت صاف برای کسانی که می‌خواهند در روز بزرگ خود ظرافت و اعتبار داشته باشند، مناسب است.

اشتراک

0 نظرات

پاسخ دهید