10 شغل جالب در منزل با درآمد میلیونی برای بانوان

10 شغل جالب در منزل با درآمد میلیونی برای بــانوان
  • 15 مرداد 1402
  • زمان مطالعه : 12 دقیقه
  • نویسنده : سمیرا شیری
  • تعداد بازدید : 381

پیش از این، کار از خانه غیرممکن به نظر می رسید، اما اخیراً مشاغل خانگی افزایش یافته است. از آنجایی که بسیاری از مردم به دلیل COVID-19 مجبور به تغییر حالت کار آنلاین شدند، جامعه به اهمیت کار از خانه، به ویژه مشاغل کار از خانه برای زنان پی برد.

طبق مطالعات انجام شده، افراد هنگام کار از خانه بهره وری بیشتری داشته اند. این به این دلیل است که کار از راحت است. یک فرد، که عمدتاً زن است، می تواند به طور همزمان کارهای خانه خود را انجام دهد و زمان سفر به دفتر را حذف کند. با مزایای متعدد مشاغل کار از خانه برای زنان، بسیاری از شرکت ها شروع به ارائه مشاغل بیشتر و بیشتر از خانه برای خانم ها کردند. در نتیجه، در مارس 2020 نسبت به مارس 2019 30 درصد افزایش داشت. این افزایش به صراحت در شهرهای بزرگ مانند بنگالورو، دهلی، بمبئی، حیدرآباد، چنای و پونا مشاهده شده است.

زنان حرفه ای عمدتاً برای مشاغلی مانند نویسندگان محتوا، روزنامه نگاران، تماس گیرندگان تلفنی، نمایندگان خدمات مشتری و غیره درخواست داده اند. برخی از صنایع رایج که به زنان فرصت های کار در خانه را ارائه می دهند عبارتند از IT، آموزش، روابط عمومی، تجارت الکترونیک و تبلیغات. طبق مطالعه انجام شده توسط UpWork، 73 درصد از تمام بخش ها تا سال 2028 از راه دور کار خواهند کرد. با این حال، این مطالعه قبل از کووید-19 انجام شد که شرکت‌ها را مجبور به آزمایش گزینه‌های کار از خانه در مقیاس وسیع‌تر کرد. بنابراین، بسیاری از فرصت های کار از خانه برای زنان برای زنانی که باید کار و کارهای خانه را انجام دهند، شروع شد.

امروزه تعداد مشاغل آنلاین از خانه برای زنان در حال افزایش است. تعداد درخواست های شغلی نسبت به سال گذشته تقریباً پنجاه برابر افزایش داشته است. چه در مورد کار کردن از خانه برای یک برند یا راه اندازی کسب و کار خودتان باشد، مشاغل خانگی زیادی برای خانم ها وجود دارد. در اینجا 10 شغل برتر کار از خانه برای زنان آورده شده است که می تواند به آنها کمک کند تا از راحتی خانه خود حقوق خوبی کسب کنند.

شغل های پردرآمد در منزل برای خانم ها

شروع کار با درآمد میلیونی در منزل

مشاغل خانگی برای زنان معمولاً نیازی به تعامل چهره به چهره با مشتریان ندارند. بنابراین، عمدتاً در طول همه‌گیری کووید-19، شرکت‌های بیشتری شروع به ارائه مشاغل خانگی برای خانم‌ها کردند. مشاغل خانگی برای زنان به تحصیلات و آموزش ویژه افراد بستگی دارد. با این حال، اگر مهارت های مناسبی دارید، می توانید مشتری یا کارفرمایی پیدا کنید که مشاغل خانگی را برای خانم ها ارائه دهد. برای آماده شدن برای مشاغل خانگی، باید بر توسعه مهارت‌های مناسبی که موقعیت می‌خواهد تمرکز کنید. اگر خلاق هستید و به دنبال مشاغل خانگی برای زنان هستید، پس مطمئن شوید که نمونه کار شما نمونه کار شما را به نمایش می گذارد. همچنین رزومه خود را به روز نگه دارید.

شاید بخوانید :  راه کسب درآمد از وردپرس

معرفی بهترین شغل ها برای خانم ها در منزل

1. بازاریاب دیجیتال/مدیر رسانه های اجتماعی-  لیستی از مشاغل کار از خانه برای زنان بدون ذکر نقش یک بازاریاب دیجیتال یا مدیر رسانه های اجتماعی ناقص است. بازاریابان دیجیتال با استفاده از روش‌های مختلف مانند سئو، بازاریابی موبایلی، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، حضور آنلاین شرکت را ایجاد و گسترش می‌دهند. نقش مدیر رسانه های اجتماعی اجرای کمپین های رسانه های اجتماعی، عمومی کردن محتوا، ردیابی محتوای ارسال شده، مطالعه تجزیه و تحلیل و تمرکز بر گسترش دامنه برند است. یک تازه کار می تواند انتظار حقوقی بین 20 تا 40 هزار در هند داشته باشد. برای این کار باید در  بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ  ارائه شده توسط موسسات برتر ثبت نام کنید. داشتن تجربه در صنعت، مجموعه ای قوی با نتایج آشکار و کار با برندهای محبوب می تواند شغل شما را ارتقا دهد.

2. بازاریاب وابسته-  اگر شما از جمله کسانی هستید که ایده زیادی در مورد بازاریابی وابسته ندارید، ابتدا آن را به ما اطلاع دهید. بازاریابی وابسته، بازاریابی ارجاعی است که از طریق آن می توانید درآمد کسب کنید. فرض کنید شما یک وب سایت دارید و به کتابی در آمازون مراجعه می کنید. هنگامی که یک بازدیدکننده روی پیوند وابسته کلیک می کند و کتاب را خریداری می کند، آمازون درصد مشخصی از فروش شما را پرداخت می کند. بنابراین، مردم بازاریابی وابسته را ترجیح می دهند زیرا می توانند با سرمایه گذاری با حداقل هزینه درآمد کسب کنند.

3. یک نانوایی راه اندازی کنید-  اگر عاشق شیرینی پزی هستید، می توانید از این استعداد برای کسب درآمد از خانه استفاده کنید. حتی اگر پول کافی برای سرمایه گذاری در فروشگاه ندارید، می توانید خدمات تحویل را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید پولی را که برای خرید یک فروشگاه خرج می کردید پس انداز کنید. می توانید از این مقدار برای خرید لوازم ضروری پخت استفاده کنید.

کار در منزل برای بانوان با درآمد بالا

صنعت نانوایی با تبدیل شدن شیرینی ها آزمونیکا و دسرها به بخشی از زندگی روزمره ما در حال رشد است. این شغل دامنه خوبی دارد و همچنین در طول سال مورد تقاضا است زیرا هر از گاهی مناسبت ها را جشن می گیریم. می‌توانید حقوق مناسبی دریافت کنید، پیش‌سفارش‌ها را دریافت کرده و با هزینه اضافی تحویل دهید. حتی می توانید نام کسب و کار خود را در برنامه های غذایی مانند Zomato، Dunzo، Swiggy و بسیاری دیگر فهرست کنید.

4. یک توسعه دهنده وب یا طراح وب-  اگر به دنبال مشاغل خانگی برای زنان هستید، طراحی وب می تواند یک گزینه عالی باشد. طراحان وب نیاز به ایجاد و نگهداری وب سایت ها دارند. از سوی دیگر، یک توسعه‌دهنده وب مسئول مدیریت کدنویسی و بک‌اند وب‌سایت است. بنابراین، به عنوان یک توسعه دهنده وب، باید یاد بگیرید که چگونه یک وب سایت را بهینه کنید و مشکلاتی را که ممکن است در وب سایت ظاهر شوند برطرف کنید. ما انتظار داریم که تقاضا برای هر دو موقعیت در سال های آینده افزایش یابد. دستمزد یک توسعه‌دهنده وب بسته به سطح مهارت و تجربه متفاوت است، اما میانگین حقوق سالانه یک توسعه‌دهنده وب طبق Glassdoor حدود 70863 دلار است. اغلب، توسعه دهنده وب دارای مدرک کاردانی است. با این حال، طراحان و توسعه دهندگان وب باید به یادگیری ادامه دهند، زیرا این زمینه ای است که در آن روندهای جدید در حال ظهور هستند. تعداد زیادی دوره طراحی وب به صورت آنلاین وجود دارد.

5. Vlogger-  یک وبلاگ چیزی نیست جز وبلاگی که در قالب ویدئو است. حتماً با کانال‌های غذایی زیادی در YouTube برخورد کرده‌اید که توسط خانه‌داران ایجاد شده‌اند. این وبلاگ هاشون هست به غیر از ولوگ های غذایی، انواع مختلفی از وبلاگ ها مانند ولوگ های صنایع دستی DIY، ویدیوهای مسافرتی، والدین، والدین، آموزنده و انگیزشی وجود دارد. اگر استعداد مناسب و موارد لازم برای ساخت ویدیو را دارید می توانید کانال خود را راه اندازی کنید. وقتی کانال شما شروع به بازدید کرد، شروع به کسب درآمد خواهید کرد. اگر کانال شما محبوب شد، می توانید از طریق بازاریابی وابسته نیز درآمد کسب کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک دوربین با کیفیت بالا و یک میکروفون است.

6. طراح گرافیک-  یکی دیگر از مشاغل خانگی محبوب زنان است. عصر حاضر همه چیز در مورد بازاریابی از طریق تصاویر بصری است. با محتوای قدرتمند، برندها به تصاویر آموزنده و جذاب در وب سایت، پست های رسانه های اجتماعی یا لوگو نیاز دارند. و چه کسی برای ایجاد چنین طرح هایی مناسب است؟ طراحان گرافیک وقتی صحبت از دامنه کسب درآمد در این زمینه می شود، بسیار گسترده است. به عنوان تازه تر، می توانید 35 هزار در ماه درآمد داشته باشید. بهترین بخش این شغل این است که حتی می توانید به صورت آزاد کار کنید.

7. نویسنده محتوا-  ایجاد محتوا یا شغل نویسندگی یک گزینه محبوب در لیست مشاغل کار از خانه زنان است. یکی از دلایل این امر افزایش تقاضا برای این اثر است. کسب‌وکارها باید از طریق محتوایی که مردم را مجبور به انتخاب برندشان می‌کند، آموزش، اطلاع رسانی و سرگرم کنند. یک فرد تازه کار می تواند چیزی بین 15 تا 20 هزار در این زمینه انتظار داشته باشد. برای رسیدن به موفقیت در حرفه خود، باید مهارت های نوشتن خود را بهبود بخشید. بنابراین، مانند سایر مشاغل دیجیتال مارکتینگ، مشاغل آزاد را در نوشتن محتوا پیدا می کنید. پروژه هایی را انتخاب کنید که به شما حقوق خوبی می دهند. و به ارسال گزارش های خود به نشریات معروف ادامه دهید.

8. دستیاران مجازی- مترجمان  آزاد که از راه دور از طریق اینترنت کار می کنند، تجارت را در سراسر جهان با چندین کار اداری تسهیل می کنند و امور را مرتب می کنند. معمولاً آنها مسئول انجام وظایفی مانند سرپرستی و پاسخ دادن به ایمیل‌ها و ساخت اسناد تجاری مانند ارائه‌های پاورپوینت و برگه‌های اکسل هستند. این شامل پاسخ به سؤالات تجاری، مدیریت وبلاگ ها و وب سایت ها، و بسیاری از وظایف دیگر است. هر کسی می‌تواند دستیار مجازی شود اگر مهارت‌های ارتباطی خوبی داشته باشد و از رایانه‌ها و برنامه‌های کاربردی مانند MS Office آگاهی داشته باشد.

9. مشاوره آنلاین-  امروزه افراد بیشتری طعمه افسردگی، حملات پانیک، اضطراب و مشکلات روانی می شوند. مردم برای مقابله با این موقعیت ها با درمانگران مشورت می کنند. برای مشاور شدن باید مدرک علوم پزشکی یا روانشناسی داشته باشید. مدرک لیسانس، دیپلم یا فوق لیسانس کافی خواهد بود. می توانید از طریق تماس های ویدیویی یا ایمیل یا چت، مشاوره آنلاین ارائه دهید. برای هر جلسه، شما حقوق دریافت خواهید کرد. از آنجایی که نیاز به روانشناس در حال افزایش است، بهتر است زنان از خانه کار کنند. خود را در پورتال های آنلاینی ثبت نام کنید که به سلامت روان کمک می کند، اعتبار شما را تأیید می کند و همه چیز برای شروع آماده است. این یک گزینه عالی برای اجازه دادن یا ارائه خدمات به افراد نیازمند است.

10. توسعه دهنده کسب و کار-  در حالی که در مورد بهترین مشاغل خانگی برای زنان صحبت می کنیم، نمی توانیم نام توسعه دهنده مشاغل آزاد را از دست بدهیم. در اصل، وظیفه اصلی افزایش فروش محصول یا خدمات برای یک برند است. اگر می‌توانید به‌عنوان مشارکت‌کننده فردی کار کنید، این شغل دستمزد جذاب و حقوق بالا را تضمین می‌کند. شما به راحتی می توانید در مرحله اولیه نزدیک به 25-30 K درآمد کسب کنید. وظیفه اصلی شراکت با برندهایی است که همکاری را درک می کنند و آنهایی که هدفشان رشد متقابل است.

بهترین شغل های در خانه برای خانم ها

کجا می توان بهترین مشاغل خانگی را برای زنان پیدا کرد

اگر به دنبال بهترین مشاغل خانگی برای زنان هستید و نمی‌خواهید چگونه شروع کنید، اکنون زمان مناسبی است. ابتدا دوره های مناسبی را پیدا کنید که به شما کمک کند مهارت های خود را بسازید، مانند بازاریابی دیجیتال، طراحی گرافیک، انیمیشن و غیره. سپس نسبت به کاری که تصمیم دارید انجام دهید اشتیاق داشته باشید و چیزی را برای کسب درآمد انتخاب نکنید. با ذکر پروژه هایی که انجام داده اید، نمایه لینکدین خود را در فواصل زمانی منظم به روز کنید. ضروری است زیرا بسیاری از شرکت ها می توانند شما را از آنجا پیدا کنند. شما حتی می توانید وب سایت هایی را پیدا کنید که مشاغل خانگی آزاد را برای زنان ارائه می دهند. و در آخر، با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید.

منبع مقاله

اشتراک

0 نظرات

پاسخ دهید