مدرک فنی و حرفه ای رشته کیک ساز و ترساز

مدرک فنی حرفه ای رشته کیک ساز و ترساز [ هر آنچه که باید بدانید ]
  • 5 خرداد 1401
  • زمان مطالعه : 15 دقیقه
  • نویسنده : سمیرا شیری
  • تعداد بازدید : 2986

یکی از رشته ها و شغل های جذاب و پردرآمد امروزی کیک و شرینی پزی در خانه است. با این شغل شما گذر زمان را حس نخواهید کرد و در دنیایی از عطر و رنگ و البته ظرافت مشغول به کار هستید. هر روز یک سفارش و چالش متفاوت دارید. این شغل یک هنر صدرصد است و علاقه مندان به این رشته با کسب مهارت های اولیه لازم می توانند با یکسری امکانات حداقلی و بسیار کم خرج شروع به کار کنند. مسلما به جز لذتی که از این کار می بینید با توجه به صرف وقت و هزینه باید درآمد مالی مناسبی را به همراه داشته باشد.  خبر خوب برای شما این است که کسب در آمد از این راه از آنچه که تصور می کنید آسان تر است و صرفا نیاز به آگاهی دارید.

مدرک فنی و حرفه ای رشته کیک ساز و ترساز

کیک ها و شیرینی های خود را چگونه عرضه کنیم؟

کیک و شیرین به دو دسته خشک و تر تقسیم می شود. کیک و شیرینی خشک از مدت زمان ماندگاری بیشتری نسبت به تر و خامه ای برخوردار هستند. در نظر داشته باشید که کیک و شیرینی تر را می بایست روز تحویل سفارش آماده کنید چون معمولا باید در همان روز سرو شود. یکی از مهم ترین فاکتور برای تبلیغ و فروش محصولات کیفیت آن است که به طبع با ماندگاری و افزایش تجربه و البته سلیقه شخصی این مورد دور از دسترس نخواهد بود. سعی کنید در ابتدا از تولیدات خود کمترین میزان سود را تا جمع آوری مشتریان ثابت دریافت کنید.
 شیوه تبلیغات شما می تواند به شکل یک فعالیت دو جانبه با هم صنف های مرتط با شما باشد. برای مثال با یک دفتر تشریفات همکاری کنید و درازای سفارشاتی که می گیرید به مشتریان دیگر خود این مجموعه را معرفی کنید. معمولا پخت کیک و شیرینی در مناسبت ها و مراسم ها برای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید تولیدات خودتون رو برای سفارشات جشن های تولد، مراسم های عروسی، مجالس و سمینار های اداری و ... به صورت ویژه بفروشید.

چگونه مدرک فنی و حرفه ای رشته کیک ساز و ترساز بگیریم؟

عرضه کیک و شیرینی در شبکه های اجتماعی

یکی از مهمترین راه های تبلیغاتی برای عرضه محصولات خود ساخته امروزی ، شبکه های اجتماعی و به ویژه اینستاگرام ، فیسبوک و ... می باشد. به راحتی میتونید در اینستاگرام صاحب یک پیج کاری با امکانات فوقالعاده بشید که هر روزه نمونه کار های خودتون رو به اشتراک بگذارید و با کمترین دردسر کارهاتون رو در معرض دید عموم قرار بدید. در نظر داشته باشید تبلیغات محیطی مانند تراکت های تبلیغاتی و غیره امروزه به طور کامل منسوخ شده و جای خودشون رو به تبلیغات اینترنتی اعم از اینستاگرام و تلگرام که بازدهی بیشتر و هزیینه کمتر دادند.

مشتریان کیک ساز و ترساز چه کسانی هستند؟

دفتر تشریفات مجالس

یکی از مهم ترین تارگت ها برای شما دفتر های تشریفات هستند. شما حجم سفارشات و درآمد بی نظیری را از طریق همکاری با این دفاتر کسب می کنید. آن ها معرف کار شما و منبع در آمد شما خواهند بود. در صورت رضایت مشتریان این دفاتر، شما یک همکاری مداوم را تجربه خواهید کرد. که یک سود دو طرفه هم برای شما و دفتر خواهد داشت. از طریق این دفاتر برای همایش های اداری، سمینار ها، مراسمات عزا و مجالس شادی و غروسی سفارشات مختلف و متنوعی به شما واگذار خواهد شد. این همکاری را با کیفیت تولیدات خود توام ببخشید چرا که برای شما سود قابل توجهی خواهد داشت. میتوانید یک دفتر شامل نمونه کار های خود را در هر کدام از این دفاتر قرار داده تا مشتری بتوانید طرح دلخواه خود را به دفتر اعلام کند.

دفتر تالار ها

این مراکز برگزار کننده هر روزه انواع مراسمات جشن و عروسی هستند. شما با تقبل سفارشات پخت کیک و شیرینی از طرف آن ها برای این مراسمات سود قابل توجهی را به دست می آورید. با خوش قولی و تضمین کیفیت رضایت آنان را جلب کنید و میتوانید همزمان با چند تالار کار کنید که این نیز یک سود دو طرفه خواهد بود.

مراکز فروش لوازم جشن و تولد

از ریز ترین جزئیات و تدارکات تا کلیت مجلس پیرو یک تم و رنگ مخصوص ایت که از طرف مشتری سفارش داده می شود. شما با معرفی خود به این فروشگاه ها و توضیح در رابطه با شغل و مهارتی که دارید می توانید آلبومی از محصولات خود را ارائه کنید. که همزمان با  انتخاب تم رنگی مراسم کیک و شیرینی های خود را نیز انتخاب کند.

 

شاید بخوانید : معرفی کامل رشته دسرساز بین الملل

دوره آموزش کیک ساز و ترساز

دریافت مدرک فنی و حرفه ای رشته کیک ساز و ترساز

گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کیک ساز و ترساز یکی از معتبر ترین مدارکی است که در سراسر کشور و در سطح بین المللی پس از گذراندن دوره آموزشی و قبولی در آزمون برای متقاضیان پذیرفته شده صادر می گردد. یکی از بهترین دوره ها برای رشته کیک سازی به صورت غیرحضوری لینک ذکر شده می باشد.

قبولی در آزمون کیک ساز و ترساز

مجموعه آزمونیکا با جمع آوری پرتکرار ترین و مهم ترین نمونه سوالات کیک ساز و ترساز ، همچنین با فراهم نمودن فضایی مشابه با امتحان اصلی این رشته ، صدور کارنامه آنلاین و مشاهده تمامی سوالات و پاسخ ها در پنل ، قبولی آسان در این رشته را برایتان میسر می سازد.

اشتراک

0 نظرات

پاسخ دهید